1 December

Nu e du jul igen jippii.Det är precis vad jag behöver för att orka med vardagen...vill tillbaka till Puerto Rico! Kanske till hösten igen, men då blir det en annan ö sa pojkarna, kanske Lanzarote!

Har läkartid till Mehiläinen imorgon, skall kolla upp varför jag mår så Väldigt dåligt hela tiden och har svindel och är trött...Och för att undvika spekulationer så Nej, jag är inte gravid!!! Hoppas att de hittar nåt litet fel som kan fixas lätt!

Igår plockade jag fram lite julgrejer. Har bestämt att iår så skall jag bara ha julgrejer i köket, det får bli vårt julrum, sen i vardagsrummet skall jag ha ljus och lyktor och elljusstake (heter det så???). Och så förstås om det blir nån gran iår så måste den nästan stå i vardgsrummet...vi får se hur det blir med den saken!!!

Nu har jag ris och broiler i ugnen...synd att Arto är borta, nu måste jag äta allt själv...eller så kan jag ringa någon av våra "talouspossun" som kan komma och äte hehehe!

Vet ej vad som händer i helgen, om nån har ideer så berätta gärna! På lördag skulle de ha nån handikapp dag vid rewell så jag måste väl gå dit och kolla vad som händer där. Har lite jobb på måndag kväll och då är det ju Sjöräddningens lillajulfest...vet inte om jag skall gå, skulle kännas så konstigt utan Arto, men å andra sidan kommer ju en stor del av mina vänner dit...så varför inte.

Skall passa på att gratulera Bona för namnsdag i går och Oskar för idag...GRATTIS!!!
Och förståss till Bona måste vi ju säga Onnea uudelle kodille!
Han har gått och blivit med lägenhet, och en jävligt snygg och på perfekt ställe oxå. Kanske jag skall ta och flytta in dit??? Nää...Arto skulle kunna bli lite ledsen då!!!

Jaha, jag har inte köpt en enda julklapp ännu iår! Börjar bli lite bråttom...men som tur så får vi köp lite mindre julklappar iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback