12 December

Idag har varit en lååång dag. Fysio på morgonen, efter 2 timmars sömn. Det gjorde ont, men kändes ändå bra på nåt sätt. Så nu har jag ny tid om några dagar och två tider till innan jul. Så he plir noo praa de he!!

Sen var jag å shoppa julklappar och sånt. Hittade såndär tidningsjuttun på Ohlson.

Å julklappar åt Nathalie, Isabelle, Emma, Mamma, Artos mamma och åt Arto. Men jag kan ju inte skriva vad jag köpt, för ganska många e ju här in å läser. Men jag kan ju avslöja att det är "nyttiga" presenter iår. Inte mat alltså...var inte rädda Systrarna, ni får inga morotspåsar eller nåt sånt.

Sen var jag till sjukhuset var jag fick vänta på att komma till läkaren i 1h. En annan som satt där hade samma tid om mig, till samma läkare!!!!!! Så jag blev sen till jobbet...och så skulle de ju ta blodprov oxå. Men allt borde vara i sin ordning, lite medussin så e allt okey...

Sen till jobbet var det var lite ...inte stressigt men....

Nu måste jag göra mina julkort...de skall ju skickas snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback