15 December

Halloj!
Kom just hem från jobbet, har gjort fönsteränglar idag...kul! Sov halva dan igen, fattar inte hur jag orkar sova så mycket. Men å andra sidan så läste jag till halv 2 och vaknade halv 12...10 timmar, jaa de som känner mig vet att det är normalt, men det var nog en del som jag ville få gjort idag. Men jag satte Arto till butiken, översatte listan först till finska, så att han int tar fel. :-)  Så kom  han och Bona hit å hämtade listan, arto hade sagt: kuka nyt kaikkea sitä meinaa syödä...typ. Då sa jag till honom att om han inte är snäll så blir han utan bulla å lussekatter....då började det låta på ett helt annat sätt. Karlar alltså...alla andra har såna som äter huuur mycket som helst, men min....näää en gång om dan...om ens det!!! Wiörd!

Ikväll skall jag till fransmanni och äta med Jenny och ett gäng spåklärare. Skall bli kul, har aldrig träffat typ nån av dem förr, så det blir kul att träffa lite nya människor. Jenny känner jag ju, men de andra.

Men imorgon måste jag börja få nåt gjort...Skall till stan å hämta Artos julklapp, jobba, till min arbetsgivare med papper...Och så har jg ännu några julklappar oköpta. Måste fixa dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback