4 December

Jahaa. Igår var jag hos Pappa å co en stund. Jättekul och där får man alltid så underbart god mat, de tycks alltis ha fisk då jag kommer och det är såååå gott. Var där flera timmar igår och fick mina jultidningar å min hälge cd med urbra musik. Sen då jag for därifrån så hämtade jag Matti å vi kom hit till oss, tittade genom våra semesterbilder och sen så for vi till Ollis. Var där typ hela kvällen...helt kul faktiskt!

På fredag var jag till en läkare för mitt konstiga illamående och svindel och nu skall jag börja gå hos en fysioterapeut. Har så styv nacke så jag behöver hjälp med fixa den. Så nu vet vi det!!!!

Ser ut att jag kommer att få jobb oxå från nästa höst, men det tänker jag inte tala om förän det blit klart, så håll upp tummarna.

I morgon är det ledigt, till en viss del, har lovat mig själv att jobba mellan 18.00 och typ 20.00 och sen så blir det kanske en lillajul fest...vet ej ännu!

Nää nu skall jag äta och klä på mig och se vad den här dagen för med sig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback