Cdon.com e farligt

Cdon.com e farligt

Nu lyckades jag beställa dirty dancings soundtrack, MLTR best of, En Persbrandt film(med dansk textning!!!) och två enya cd:en....typ 60 euro kostar det....men MLTR cd:en har inte funnits tidigare så jag var ju tvungen att beställa den nu....

Var på rean idag...köpte julgransbollar och ett par  gardiner...båda till 50% rabatt så det var ok. Skulle ännu vila ha julgransglitter, men hittade ingenstans...kansse nåkån annan hinna föööre! Men bollarna blev jag lycklig över...det fanns bara två förpackningar kvar och jag hade sett på den redan en vecka för jul...so i´m happy!
Sen då det lugnar ner sig lite på stan så skall jag åka på en ordentlig shopping runda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback