Ett nytt år på G!

Reflektioner över ett år som gått.


Vad har du för löften/avsikter inför 2006? Jag skall jobba "duktigt" på mitt nya jobb och före årets slut skall jag å Arto köpa hus eller lägenhet. Skall FÖRSÖKA att träffa familj, släkt å vänner mer, skall börja berätta vad jag tänker och inte bara fundera över det själv, lyssna på min fysioterapeut och ta emot goda råd, Spara lite pengar, betala bort lite lån, motionera lite mer...och sova typ 7-9 timmar per natt inte 10-13!
Vad hände i ditt liv som du aldrig förväntat dig skulle hända?Vet ej....
Vad gjorde du som du aldrig gjort förut?Kommer ej på något....
Vad var din största prestation?Skolan slut, bra papper från två skolor på en gång...
Vad var din största utmaning?Att bli klar från skolan!
Vad ångrar du mest?Att jag inte var mer med släkt å vänner....
När var du lyckligast?Tillsammans med vänner och familj. I Puerto Rico var det oxå kul! Och då jag blev klar från skolan förståss!!!
Vem var din bästa vän?Pia å Bona
Vem överaskade dig mest detta år? På vilket sätt?Vet ej.....
Vem beundrade du mest detta år?Persbrandt...jobbigt men sant...
Vem var du kär i?Arto
Vad var den viktigaste erfarenheten du lärde dig?Vet ej
Vilket var ditt favorit-TV-program?Allt med Persbrandt och O.C., Everwood
Vilken var din favoritfilm?Ingen speciell
Vilken var din favoritbok?Har bara läst Linda Skugges Men helst av allt vill jag hångla med nån, så det får bli den eftersom jag kände igen mig genom hela boken!
Vilken var din favoritmat?Boba fett
Vilken var din favoritsång?Allt med Geir Rönning och Josh Groban
Vad var din favoritfras?He e noo så eller sellaista se on...och TYP
Vad gjorde du på din födelsedag?Hade lite fest...
Vilken var din favorithelg?Midsommar...trots att jag jobbade ch så alla då jag fick komma hem från åbo
Vad var den bästa presenten du gav bort?Det får väl bli Artos julklapp...NÄÄÄÄÄ Linda å Robbans bröllopspresent
Vad var den bästa presenten du fick?Alla presenter har varit bra
Vad gjorde någon som överaskade dig?Hanna höll hemligt LÄÄÄNGE att hon skall gifta sig!
Vad har du dåligt samvete för detta år?Har inte träffat släkten tillräckligt...och inte motionerat så mycket som jag borde och inte hållit rent här hemma!
Vilken hobby sysslade du med?Scrapbooking och fotografering, Å så bröllops å babytidningar....läst å läst å läst....
Vilka nya upptäckter gjorde du?Att jag är en ganska bra lärare
Vad gjorde du en vanlig dag?Jobba eller var i skolan...steg upp rätt så sent...
Vad lärde du dig om dig själv?Inget nytt precis men jag TÄNKER FÖR MYCKET!
Vad var de viktigaste händelserna under året?Arto å jag 6 år ihop, A-M fick bebis, Linda å Robban gifte sig, Skolan tog slut jag fick bra papper, Sanna gifte sig, Tettes kalas...en massa kul...och så förstås alla härliga stunder med alla mina kompisar...som dt blivit mer av sen jag flytta från Åbo!
Vad var du rädd för?Filmen the Grounge...eller nåt sånt...ALDRIG mer skräckfilm!
Vilken var din mest minnesvärda resa?Den till Puerto Rico....
Vilket gjorde du mest? Skrattade eller grät?Skrattade....
Träffade du några nya vänner?Ja, genom jobb och skola
Förlorade du några gamla vänner?Nää inte egentligen...ingen jag kommer på...
Vad borde du gjort mer av?Träffat släkt å vänner, Scrappat, städat....Sparat...
Vad borde du gjort mindre av?Sova
Vad gjord den största skillnaden i ditt liv?Att komma hem från Åbo
Vad gjorde dig glad?Att komma hem från Åbo
Vad gjorde dig ledsen?De e mycket det....
Vad är ditt motto för nästa år?Samma som alltid:

Det ordnar sig nog!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback