Flytt å jobb...

Idag har varit en dag fylld med action. Först förde jag några räkningar (så att jag får lön), sen tillbaka en nyckel. Och sen till Bona och packa hans glas, fat etc...medan pojkarna skruvade ihop bokhyllan å sånt. Sen en snabbis via Dallas efter pizza och sen till Bonas nya lägenhet. Och där fanns vääärldens gulligaste bebisar som var 15 dar gamla. En pojke å en flicka. Hann knappt se på dem så var jag tvungen att åka på jobb. Och sen ännu till nästa jobb. Efter det så kom jag tillbaka till Bona och då var de ännu där så jag hjälpte till med upp-packning å sånt å så fick jag klä på ena bebisen och gick med honom ifamnen en stund. Så nu har jag lite bebisfeber igen. HAr dock inte haft det på en lång tid. De var så söta och så pyttesmå (typ 3kg).
Arto å jänget for till hankmo och skall vara där till söndagen och då skall vi på två års kalas. Nu skall jag äta å sen gå å sova, är helt slut!!!

Kommentarer
Postat av: Peter

Hej!
En hel del nytt sedan man var inne här sist ser jag!
Du ska ta och övertala mer folk man känner att lägga upp egna bloggar!! E intressant att läsa juh.
Meen....alla e ju iof. inte internet beroende =)

Mmmm....så läste jag nånstans här om Dallas pizzor, skulle sitta bra med en boba fett...*mums*

Ska efter en julgran till sundom idag så man får lite julstämning, blir nog bra de tror jag.

Ha de bra, å blogga på så mycket du orkar =)
/Peter

Postat av: Petra Själv

Jo, jag försöker att skriva lite varje dag om mitt "intresanta" liv...
Boba fett e nog typ det bästa som finns!Min kusin har ju oxå en blogg, det finns en länk till den och så står det: min småkusins blogg eller nåt sånt. Men jag känner ingen annan som har blogg...Du ska å säg att dina kaverin ska lag, he e ju så kul!!!

2005-12-18 @ 00:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback