Juletid/arbetsdag

Juletid

Idag var första dan som känns som en riktig dag igen...som en arbetsdag.Som tur är det snart jul och då får man ta det lugnt, åtminståne en stund. Jobbar väl nog över jul, men det gör ingenting.

Skulle vilja köpa en massa julpynt å andra grejer, men jag orkar inte fara till stan...lat....Mat har jag åtminståne fått gjort.

Vill tillbaka till värmen och solen. Nästa år skulle det nog få bli två veckors resa tycker jag...

Igår var jag hos Bona och rev ner tapeter och sandpapprade väggar. Träffade Sakke och han satt å lekte med en hammare...bättre det än tapetslimsor. Jag sa att han kanske blir en timpuri då han blir stor....

Nu måst jag snart "stritt" iväg till nästa jobb, jag var bara hem och laga makaronilåda, åt, snurfa lite och nu skall jag som sagt iväg igen..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback