Mera listor! Lånat från familjeliv.

Frågeformulär kopiera gärna och fyll i själv

senaste film? Sista kontraktet
senaste bok?: Hälge
vad var det senaste du sa: nu måste jag göra provet...åååh...frågeformulär *glömmer allt vad prov heter*
hur dags gick du och la dig igår?: Kl 03.00
och klev upp?: idag? typ halv 12
vad behöver du mest just nu? God mat och en spark i baken
önskar du att du bodde någon annanstans: JA verkligen
hur bor du just nu?: Hyres 2:a
trivs du med hur du bor?: Nja, det är för litet och så är det inte eget, stället dock är perfekt!
var är du nu?: Hemma
saknar du någon nu?: Ja, Arto
hemma eller borta?: Både och, men jag trivs hemma
bio eller video? Video
hip hop eller soul? Ingendera
asien eller amerika?  Både och
vatten eller juice? Vatten
fotboll eller hockey? Bläää för båda...
hund eller katt? Nää tack
rösta eller inte rösta? Rösta
plugga eller jobba? Jobba
bob dylan, bob hund eller bob marley?????????
rockstar eller moviestar? Moviestar
biljard eller bowling? Biljard, har aldrig testat bowling tyvärr.
eminem eller public enemy? No åt båda
nyår eller midsommar? Midsommar, hatar nyår!
guns´n roses eller metallica? Båda kanske
johnny cash eller janis joplin?: Joplin
rederiet eller tre kronor? Rederiet
vad anser du om serien Rocky???????
har du nån noja? ingen jag kommer på ;-)
vilken religion tillhör du? The usual
tror du på Gud: I bland. sällan
tror du på Satan: jojo
tror du på magi? Ja verkligen
tror du på spöken? Ja

tror du på liv på andra planeter? Ja
KAN DU VISA DIG UTE HELT OSMINKAD? Jo, det händer, mera förr än nu dock.
NÄMN NÅGON SKÖNHETSPRODUKT DU ALDRIG SKULLE KLARA DIG UTAN: Mascara och ögonskugga
KAJAL ELLER EYELINER? Både och
FAVORITPLAGG TILL VARDAGS? Rosa fleecebyxor å "narutoppi"
OCH TILL FEST? Jeans å snygg topp. Om det är finare så kjol.
VAD SKULLE DU ALDRIG SÄTTA PÅ DIG? Minikjol...kanske utomlands, men inte här.
VAD ÄR DET FULASTE EN TJEJ KAN HA PÅ SIG? Tant kläder då di e typ 20 år!
OCH DET FINASTE? Kläder som passar ihop til stilen etc
VAD ÄR FULAST PÅ EN KILLE?För korta byxor eller jaa...fuula kläder
OCH VAD SKA EN KILLE KLÄ SIG I FÖR ATT BEHAGA DEJ? Det han vill...
ÄR DU TRENDMEDVETEN? Till viss del, följer dock inte slaviskt efter allt nytt.
DÖMER DU MÄNNISKOR EFTER DERAS YTTRE? Ibland, men jag har lärt mig att första intrycket ofta är helt fel.
ÄR DU YTLIG? Ibland
GÅR DU UPP NÄR VÄCKARKLOCKAN RINGER? Neeej, bara om jag måste.
DU HAR BESTÄMT ATT HA EN VIT HELG, MEN SÅ FÅR DU NYS OM VÄRSTA FESTEN, HUR GÖR DU?
Då går jag väl på festen...har aldrig haft en "vit helg", om jag vill dricka så dricker jag och om jag inte så gör jag det inte.
HUR ÄR DU NÄR DU ÄR PACKAD? Siiit looolig förståss...jag vet int, fråga mina vänner!
MINNESLUCKOR? Har hänt, typ 2 gånger
HAR DU NÅGON GÅNG BLIVIT OMBEDD ATT GÅ FRÅN EN KROG? nee
HAR DU NÅGON GÅNG HAMNAT I FYLLECELL ELLER LIKNANDE? Nope
HUR BOTAR MAN BÄST EN BAKSMÄLLA? Mat å vatten å mat å vatten å sova sig!
Anser du dig själv som snygg: Om jag har en bra dag så ja!
Vem är snyggast: Mikael Persbrandt å så Arto förståss
har du varit kär: Är det just nu
ditt längsta förhållande: Pågår just nu..
är du en bra flick/pojkvän: För det mesta är jag väl det
har någon varit otrogen mot dig: Nej inte vad jag vet av
har någon varit otrogen med dig: Nej
brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: Länge sen sist...dont remember, står tydligen tatuerati min panna att jag är upptagen
är du svårflörtad: Ja
VEM HAR DU SNOTT DET HÄR IFRÅN? Nån på familjeliv, kommer ej ihåg vem
IDAG: Baaa, göra ett prov till mina elever, kanske riva tapeter med Bona(men han har nog rivit dem redan tror jag), Titta på Självständighetsmottagningen på tv....
IGÅR: Jobb, lillajulfest, skulle på en men det var så myki folk, satt hos Bona, gick igenom hans grejer...skiitkul...en massa gamla häftiga saker!
IMORGON: Jobb, jobb å jobb
I ÖVERMORGON: Jobb igen och jag tror att Arto kommer hem.
DAGENS MUSIK: Nothing so far, men om jag far nånstans med bilen så blir det nog Josh Groban
DAGENS KLÄDSEL: Mysdress, än så länge
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Titta på tv
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? Äta frukost, klockan 13.10
VAD HAR DU ÄTIT IDAG? Jag har druckit vatten
SENASTE LÅT DU HÖRDE? Nån med Groban
SENASTE INKÖP? Ny tröja från hm
DET SENASTE DU SLÄNGDE BORT? Reklam
BRUKAR DU ÄTA FRUKOST? Ja, alla dar då jag skall upp tidigt
VAD GÖR DU OM HELGERNA? Är med Arto eller mina kompisar...tar det lugnt
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN?Nä ibland
HAR DU MEST SKIVOR ELLER FILMER? Skivor
HUR MÅNGA TIMMAR SOVER DU PÅ EN NATT?:8-10 timmar, gärna längre om möjligt
FÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL? Nej
ÄR DU SINGEL? Nej
ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV?:Just nu är jag det
HUR MÅR DU JUST NU? Bra, lite hungrig dock
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? Finska Idols
HUR OFTA TVÄTTAR DU ANSIKTET? 1 ggr dag
VEM VET MEST OM DIG? Arto, Bona, Mamma och Pia
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER? Ljus å tomtar, på sommarn är det älgar
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU? Fooood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback