Skrivbord...

Ett stort steg för lilla jag. Arto fick spader i dag på alla mina jobb grejer som ligger överallt och nu har vi hämtat en gammal bokhylla från källaren och tagit upp den, och "totalt" ändrat om i vardagsrummet....ok iallafall så att alla mina jobbgrejer är i bokhyllan och datorn vid ett RIKTIGT skrivbord. I morgon börjar min fysioterapi och nu kan jag glatt säga att vi har ett rätt så ergonomiskt skrivbord/stol hemma. En ny stol skulle dock ännu vara bra, men det kan vi ta nästa år.

En egen lägenhet skulle ju dock vara bra, men nu känns det lite bättre igen, så kanske det går tills vi köper eget om 100 år!!!

Och jaaa jag kastade bort ett gammalt bord , två mattor, en roskis, en sån där korg på hjul, ett par av Artos skor och en filt. Stooort steg för mig...jag kastar ju aldrig något. Veri goood!! I morgon måste jag gå till Clas Ohlson och kika på lite lådor att lägga grejer i och såndär tidningsförvarings"boxar" att lägga alla mina tidningar i + alla mina jobb mappar. Jag behöver typ 6-10 såna och en ny mapp att lägga alla mina roliga hobbytips i. Yees lite ordning å reda. Folk som känner mig vet att jag alltid har allt i en röra, men ändå lyckas jag oftast att hitta det jag söker efter. Så egentligen så har jag en väldig ordning i röran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback