Farsdag i morgon!

I morgon är det farsdag. Av någon konstig anledning så är farsdag den svåraste...vad skall man köpa??? En slips? Ett par strumpor? En videokasett? En ficklampa? Lika svårt varje år!

I år blev det en skjorta åt pappa och en skjorta åt Arto. Men farsdag berör inte Arto på något sätt, han är ju ej Pappa, men vad kan jag göra åt att jag hittade en passlig åt honom??!! Arto skulle fixa allt åt Seppo, Moffa och min Pappa, så han får två presenter iår.

Min kompis (Ingen nämd ;-) brukar alltid säga att han skall tejpa fast postlådan ifall det kommer en massa farsdags kort av en massa barn som han inte visste att han hade. Lite roligt nog, undrar om han någonsin fått några kort????

Ja det var farsdag, nästa högtid blir JULEN, jihaa...jag bara väntar. Röda kläder, glögg, julklappar, knäck, lussebullar, fest, vänner, mera fest, julfest, kalle anka, julgran, julpynt, julstjärnor, ljus i massor. Hääärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback