Lånad av andra bloggare!

Hur många jeans/skor/toppar har du?
5 par jeans som jag använder. Mååånga skor och säkert 35 toppar!
Hur många väskor har du?
ca 20
Hur mycket pengar lägger du på modefronten i månaden?
0-70 euro
Vilken är din favorit accessoar?
Älgväska
Beskriv din stil med tre ord?
Blandad, lite tråkig och bekväm
Hur många solglasögon äger du?
1 par som verkligen borde blivit utbytta för typ 5 år sen
Vilken stilikon klär du dig efter om du har någon?
Kollar mest på andra i min ålder, å så syrrorna förståss, de kan!
Vilken är din favoritdesigner/märke?
Columbia, Peak, Lee (jeans)...h&m
Vilket är ditt favoritplagg just nu?
Rosa fleece byxor som jag går omkring med här hemma
Vad är nästa köp?
En varm tröja
Shoppar du second hand ibland?
Njaa, sällan
Vilken är din favoritaffär?
HM, jim&jill, vero moda, gina tricot (köper alltid där då jag är i sweden)
Är din garderob fullsmockad?
JA!
Vilket är det bästa plagg du köpt?Fördelar/nackdelar?
Alla jeans med tillräckligt långa ben och min jultopp Inga nackdelar!
Vilket är det sämsta plagg du köpt? Fördelar/nackdelar?
För korta jeans....need I say moore???
Vilket är det dyraste plagg du köpt? Är du nöjd med det?
Min långa beiga vinterkappa från josefsson....Love it
Hur ser du ut en vanlig dag?
Jeans, topp, tröja å röda PUMA skor
Hur mycket skulle du max betala för ett plagg?
100 euro
Har du någon/några speciella personer som modeinfluenser?
media och omgivningen och systrarna förståss
Din stora last?
Hårgrejer, toppar, skor å väskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback