Lånat av andra och lite eget!

Piercings:
Öronen, men använder ej örhängen.
Ögon färg:
Grön-gul
Födeleseplats:
Finland
Favoritmat:
Tortilla, "Klimsoppa", köttsoppa, Boba-fett på Dallas...
Någonsin varit i Kalifornien?
Nej, men kanske nån gång
Någonsin tapetserat något med toalettpapper?
Ööh..nää men jag har sett på då Osku blivit det...kanske det räknas...
Älskat någon så mycket att du börjat gråta?
Japp
Varit med i en bilolycka?
Ja, Don´t sit in a car with Jenkki, it can get you killed..eller hur det nu var!
Krutonger eller Bacon Bitar?
Både och
Favorit dag på veckan:
Lördag och fredag
Favorit restaurang:
Gustav Wasa, Dallas, Amarillo....Mommo....
Favoritblomma:
Gerbera
Favoritsport att titta på:
Inget Fyy HATAR all sport
Favoritdrink:
JalluCola
Favoritglass:
Dajm och salmiackglass
Walt Disney eller Warner Bros:
Både och.
Favorit snabbmats restaurang:
Hesburger men "Fyyron" var nog bäst.
Vilken färg har din sovrumstapet?
Ljusblå tror jag...
Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på?
Gina tricot tror jag det skulle bli
Vad gör du oftast när du är uttråkad?
Surfar på nätet, läser tidningar, sover, tittar på tv, hänger med vänner...
När går du och lägger dig?
Typ 1-2 tiden (tyvärr), men med mina jobbtider blir det att jag sover länge
Vilket TV-program:
Alias, Beck-filmer, Medicinmannen, O.C., Everwood, Will&Grace, Salkkarit (ibland) och Strömsö
Var ut och åt middag med senast:
Arto köpte hem pizza igår...;-), Nämen jag var men Monika till Rosso nu i veckan
Ford eller Chevrolet?
Volvo :-)
Vad lyssnar du på just nu?
Geir Rönning och Josh Groban
Vilken är din favoritfärg?
Rosa och röd
Sjö, Hav eller Flod?
Vilken idiotisk fråga HAVET såklart
Hur många tatueringar har du?
Tar en sen då jag fyller 40
Har du någon gång kört slut på bensinen?
Nej aldrig själv, men har varit med!
Katter eller hundar?
Pelle och Pinja (Zombies hundar)
Länder jag varit i?
Finland, Sweden, Spanien, Grekland, Estland, Norge...That´s it!
Om jag vore ett djur så skulle jag vara en?
Älg
Favoritfilm?
Alla BECK-filmer, Dirty Dancing, A beautiful mind, Pretty Woamen, Pulp Fiction
Bästa låten?
Forever young, Det vackraste, Alla Josh Groban låtar, I love you...
Skådespelare jag gillar?
Mikael Persbrandt, Bruce Willis, Sean Connery, Madeleine Stowe, Jodie Foster, Peter Gallagher
Favoritgodis?
Bis Bis, Lakrisal, Dajm, Turkisk peber
Vad jag vill ha i present?
En volvo XC90, Presentkort till eurokangas, HM, vero moda eller IN. En älg. En cd. Böcker. Scrapbooking grejer. Ja lite sånt...
Min framtid?
Ett hus, ett bröllop, två bebisar, ev. en båt...och så är jag väldigt frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback