Lånat

Skräckfilm: hatar, men När lammen tystnar tycker jag om
Paris:Eiffeltornet
Krulligt: Önskar jag att mitt hår var
Skitfilm: Många
Dricka: Jallucola
Brunett: Mamma
Destruktiv: not me
Varmt: Gran Canaria hoppas jag
Döden: blä
Begravning: mega-ush
Bröllop: Maggie Sottero, rosa mörkblått och havet
Sommar: jobb...men varmt
Vinterlek: Blä
Mardröm: att någon jagar mig
Skönt: att resa bort på måndag
Vass: tunga
Smycke: ring
Politik: nej tack
Syslöjd: yes me like
Växt: hermanni
Musik: Allätare...men Geir Rönning och Josh Groban..me likee
Ost: myskyluodon kermajuusto eller vad den nu heter
Kusin:typ 12 stycken
Doft: Lussebullar
Pizza: Boba fett
Äckligt: att spy
Härligt: Arto, Vänner, Familj, Resa, Älgar, Volvon,Targan
Dagens roliga citat: "Bli inte rädd om flygplanet störtar, du måste ta med en fallskärm" Sagt av en kille på 7 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback