Listar igen

Senaste impulsköp: en svart topp
Bästa promenad: Till inre hamnen och tillbaka
Favoritdryck: Jallucola och Orange/Lemon lonkero
Äter lyxmiddag på: Gustav Wasa
Favoritgata: Nån i vikinga kanske
Bästa förfestmusiken: Allt gammalt som gyllene tider, roxette, princessa
Reser helst till: sol & värme
En bra gå bort-present: ljus eller vinflaska
Favoritlyxartikel: väskor
Älsklingsljud: bra musik
Senaste upptäckt i Stockholm: I like Bik Bok and Gina Tricot
Favoritgalleri: Rewell...eller så int
Tidning jag gillar: amelia, vauva-lehti, hennes, lite allt möjligt, beror på humöret
Favvosajt:
www.familjeliv.com hälges hemsida www.brollopstorget.se
Här bjuder jag mamma på middag: Amarillo
Fikar gärna på: Cafe Commerse, Solsta cafe
Favoritbutik: H&M...nää finns nog ingen...
Bästa lunchställe: Ishallen ;-) Hemma e nog bäst
Favoritgrönsak: Paprika
Favoritfärg: Rosa, Röd, Svart
Favoritmärke: PEAK
Favoritdjur: Älg
Världens bästa nu levande regissör: Kanske Quentin Tarantino
Stjärna jag vill träffa: Mikael persbrandt
Favvoskor: Beiga stövlar
Klädkonto per månad: ofta lite
Modeförebild: ingen speciell
Motionerar: NEJ!
Mest överskattade affär: H&M
Dyraste jag köpt: Min vinterjacka
Mode jag aldrig vill se igen: Axelvaddar och minikjol
Favoritprodukt på Systembolaget/Alko: Jaloviina, El Tiempo och Lemon lonkero
Bästa fyllekäket: En big mac på fyron, får man ej meer buäääh
Dansar helst till: Spanskt...annat fartfyllt
Senast gnolade: nån skitlåt
Senaste fyndet: Halva priset på solkräm!!!!Skall ju till puerto på måndag
Favoritprodukt på Apoteket: Plåster
Fulaste färgen på kläder: Neon gul
I min cd-spelare: inget tror jag
Beställer i baren: Lonkero
Användbar pryl: Mobil....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback