Meema lånat

VILKET DATUM ÄR DU FÖDD? 30 Oktober
VAD HAR DU FÖR SMEKNAMN? Pepa, pepsodent, peppu
BÄSTA EGENSKAP OCH VARFÖR? Snäll, trevlig...lite crazy
SÄMSTA EGENSKAP OCH VARFÖR? Stressaaaaar
ÄR DU NÖJD MED DITT UTSEENDE? Ja för det mesta
VEM BEUNDRAR DU MEST? Mamma å Pappa
VILKEN PERSON, DÖD ELLER LEVANDE, SKULLE DU VILJA ÄTA MIDDAG MED? Mikael Persbrandt
VEMS LIV SKULLE DU VILJA TA ÖVER FÖR EN DAG? Jim Carrey maybee
VAD VÄRDESÄTTER DU MEST I EN VÄN? Pålitlighet
ÄR DU SVARTSJUK I EN RELATION? Nja, nej tror inte det
VAD HOPPAS DU ATT DU GÖR OM 10 ÅR? Jobbar, har två barn och är lycklig
VAD HAR DU FÖR FAVORITSKÅDESPELARE? Mikael Persbrandt
VILKEN ÄR DEN BÄSTA BOKEN DU HAR LÄST? Den vidunderliga kärlekens historia
VAD HAR DU GJORT DEN SENASTE VECKAN SOM GJORT DIG STOLT? Ett barn sa till mig att jag hade vackra öron...det höt man inte varje dag och så fick jag endast positiv respons på min senaste kurs...då blir man nog stolt och känner sig duktig!
VAD GÖR DIG LEDSEN? Att barn far illa
VAD GÖR DIG GLAD? Nära och kära, Familj och vänner
VAD SKA MAN GÖRA FÖR ATT IMPONERA PÅ DIG? Vet int, blir imponerad av det mesta
NÄR VAR DU KÄR SENAST? NU!
VAD SKULLE DU VILJA ÄNDRA I DITT LIV, OM NÅGOT? Jag vill ha ett hus och ett VÄLBETALT jobb
OM DU SKULLE BEHÖVA EMIGRERA, VILKET LAND SKULLE DU FLYTTA TILL? Sweden
FINNS DET NÅGOT DU ÖNSKAR ATT DU INTE HADE GJORT? Det skall vi inte tala om!
HUS ELLER LÄGENHET? Hus men bor i lägenhet
ÄR DU RÄDD FÖR ATT ÅLDRAS? JA
VILKET ÄR DITT DRÖMJOBB? Att plannera fester åt andra
DRÖMBOENDE? Eget hus vid havet!
HAR DU NÅGONSIN VARIT ALLVARLIGT SKADAD? nja...näää
DRÖMPARTNER OCH VARFÖR? Arto eftersom han är så härlig!
VAD ÄR VIKTIGAST, SNÄLL ELLER SNYGG? Både och +humor
VAD GÖR DIG RÄDD? Att någonting ska hända med de jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback