Fredags lista

lista



Bästa köpet: Min beiga kappa
Roligaste festen: Hoppas att det blir imorgon då vi har inflyttningsfest...men så där annars så är våra julaftonfester och villafester alltid roliga.
Höstens låt: Har lysnat mycket på LeeAnn Rimes...skrivs det så? Och på MLTR
Roligaste resemålet: Hittils Puerto Rico...efter januari troligtvis Thailand...förhoppningsvis...
Bästa bio: Senast såg jag the Guardian
Höstens foto: JAiks...den var svår...jag fotar ju så mycket...men fick nog en jättebra bild på Katja å Tapsas bröllop
Höstens flirt: Nej, sånt sysslar ju inte jag med!!!
Bästa dagen: Vadddåå ever eller??? Sånt kan man nog inte svara på!
Jag har lärt mig: att jag är korvaamaton hehe *fnissar*...nämen det är sant, jag får inte ta julledigt för det finns risk för sjukhusbesök då..om jag inte är på plats.
Frisyren: Två flätor, vad annars. Gud vad jag är tråkig!
Väskan: Min haglöfs ryggsäck
Plagget: min röda jultopp
Musiken: josh groban...
Höstläsning: Tidningar och Den vidunderliga kärlekens historia (igen) och jultidningar
Beautyprodukten: Solpuder å mascara
Smycket: ring ring why don´t you give me a call....
Tesort: russian
Skorna: svårt att säga...jag väljer mina beiga stövlar....de höga med klack...i like


I morgon har vi födelsedags-inflyttnings-namnsdags-lillajulFEST! Ska bli jättekul...och nu måste jag gå iväg och göra en shoppinglista.
TREVLIG LILLAJUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback