Helgen...

helgens bästa: Fest i Helsingfors och jag fick prova en Sottero brudklänning, + ikea + besök hos J och P i Tammerfors
Helgens godaste: maten vi radissonSas i esbo
helgens lataste: Lördagkväll låg vi på hotellrummet och glodde på film.
Låtarna som sammanfattar helgen: Julmusik
Pinsamaste: hmm...inget pinsamt tror jag...
helgens Roligaste: middagen vi esbo
helgens outfits: Ljusa jeans och röd topp, svart kjol och röd topp
helgens konstaterande 1: Att jag nog INTE vill åka till Helsingfors igen. Vi stod i Taxikö i en timme! Tacka vet jag min hemstad!
helgens konstaterande 2: Brudklänningen ÄR dyr
helgens dryck: Vin, lonkero, vatten...
Helgens bakismat: Roomservice på lördagmorgon, kan det bli bättre?????
helgens framsteg: provade brudklänning
Söndagens tankar: hann nog inte tänka så mycket då vi bara för omkring. Kul helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback