Måndag å jag e LEDIG!

Hääärligt...2 dagar bara göra vad jag vill, nästan!!
På lördag var vi bröllop och det var jättefint, skall försöka lägga in nå bilder sen när jag får flyttat de till datorn, det går ju nämligen inte att göra här hemma.
Idag tog jag emot mera jobb...jag måste ju för f-n ha nån skruv lös i skallen BIG time alltså. De ringde från ett ställe och jag berättade glatt att efter påsken så är jag nog helt ledig nästan varje dag (kvällstid alltså) å he va he då. Så nu skall jag dit då sen 11.4 å jobba lite. Det är ju bara en kurs å en lite kortare sån, men ändå! Känns riktigt konstigt att vara hemma den här tiden på en måndag, skall väl fara mot stan å kika eller nåt...härligt att bara va!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback