Snart är denna vecka slut hurrrrraaaa!

Snart är denna vecka slut hurrrrraaaa!

Här har ni ordet Rolig/roligt/hauskaa med många olika bilder. Pictogram, Bliss och PCS!(lånade från
www.papunet.net)

Och så här glad är jag för att denna vecka snart är slut. Denna vecka har varit jobbig på alla sätt...fysiskt å psyyyyykkkiskt! Jag har fått veta och varit med om så mycket som jag inte skulle ha velat! Men nu är det slut (ok, nästan...en dag kvar). Och så har jag ju tillochmed måndag tisdag ledig vilket är absolut MEGA-lyx för mig!
På lördag skall vi på bröllop till Ilmajoki kyrka och det skall bli jättekul...inte bara med bröllop utan också det att jag får träffa såna som jag inte träffat sen skolan slutade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback