Härligt med lördag!

Äntligen lördag, klockan är 13.38 och jag har just kommit ur duschen. = ganska nyligen stigit upp. Igår skulle bli min ta det lugnt dag efter världens jobbigaste vecka dag. Då jag slutar från mitt sista jobb så ringer Arto å frågar om vi skall fara till amarillo och äta med Ahola och Osku...nåå hungrig e man ju alltid så vi for dit, han knappt hem å byta kläder. Där satt vi länge å åt t.o.m. efterrätt. Sen funderade vi vad vi skulle göra å bestämde att fara till Dallas på EN!!! Så for vi till Dallas, myki känt folk, satt där typ 2h och sen så vila alla far ti stan...så då blev det o´malley´s. Fattar inte hur jag orkade vara vaken så länge. Så fast jag vaknade klockan 9.30 imorse av mig själv så bestämde jag att jag tänker inte stiga upp och fortsatte att sova. Kan ju tillägga att herra A kom hem typ en halv dag efter mig!!!Men han har inte rökt en enda tobak, så jag måste väl vara lite stolt!!!
Som tur är det dåligt väder idag så jag känner ingen press på att gå ut heller, så kankse jag hinner blogga lite today å sånt, svara på lite e-mail å betala räkningar...Aldrig har då en lördag känts så här bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback