Lite frågor...lånade av stumpis!

Startsida på Internet?
Just nu nelonen.fi men google e bättre. A har bytt av nån anledning
Vilket datum fyller du år?
På Halloween
Vars var du första gången du var utomlands + hur gammal var du?
Mallorca tror jag å typ 3 år. Neej jag var nog till sweden då jag var typ 2 månader
Vad heter dina föräldrar?
Anita & Peter
Tidernas bästa låt?
Forever young
Vad hette din första kärlek?
Nåå...he måst väl va han med 3 bokstäver tror jag!
Vilken tid på dygnet är du född?
13.03
Tror du på horoskop?
Om de är bra!
Hur många personer har du på din msnlista just nu?
några stycken maybee
Hur ser ditt pojkvänsideal ut ? (endast utseende)
A
Cola eller Pepsi?
Pepsi MAX
Vilket betyg är du mest stolt över?
5:a i Teckenspråk...vi var endast två som fick det....
Vilken linje går/vill du gå på gymnasiet?
Aftis
Favoritparfym?
För tillfället Celine Dion som jag fick av lillSIS ti jul!
Mellannamn?
Anita å Mikaela
Vad skulle du döpa din dotter och son till?
Det tänker jag inte säga för då tar någon dem, meen jag kan ju säga att Leon å Ludvig e fina namn!
Har du haft löss någon gång?
Emma gav mig löss då hon gick i lågstadiet...tack nu bara...(Sori emma...)
Hur många personer har du varit tillsammans med?
Svarar väl två på denna punkt...
Vilken kändis skulle du vilja vara och varför? (INGEN är INGET svar)
Maria Bonnevie eftersom hon varit tillsammans med Persbrandt...näää jag skulle vilja vara Jennifer Garner för hon blir så snyggt stylad i Alias
Sommar eller Vinter?
Sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback