Nu skulle jag bara vilja krypa upp i en sånhär!

Nu skulle jag bara vilja krypa upp i en sånhär!
Den här stolen från IKEA är väldigt cool. Nu skulle jag kunna tänka mig att sätta mig i en sånhär och kolla på nån bra film...men jag har sett alla filmer vi har hemma utom Barbapapa...men jaa den vill jag inte titta på just nu! Dagen e bara barnet ännu så jag kanske skulle få mig ut i dag trots att det är -9 grader...hmm trodde att det var kallare än så.
A flyttade bort idag så det är ju tråkigt. Som tur så tar skolningen bara ett år.
Igår satt vi här hela gänget å kolla på lite foton från PR, åt lite "mat" och hade allmänt kul! Osku for hem tidigt för han skulle läsa på nån tent...lycka till Oswald...150 sidor eller vad den nu var. Som tur e Osku så smart så han klarar det utan att läsa !!!!Jag e å smart...ibland..hehehehehe! Meen man blir ju som man umgås...å jag bor ju me han som e "dum dummare dummast"...elä so har jag kuullut. Nå jaa...hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback