Snodda...Längsta listan ni sett!

Svart eller vitt? Svart
Landet eller stan? Någonstans mittemellan
Angelina Jolie eller Jennifer Aniston? Angelina
Tv eller bok? Båda...mest tv
Coca Cola eller Pepsi? Pepsi Max
Fotboll eller ishockey? Neeej
Varmt eller kallt? Varmt
Med eller utan smink? Med
Frukt eller godis? godis
Höger eller vänster? höger
Spara eller slösa? spara
Hund eller katt? hund
Rock eller Pop? Both
Högklckat eller lågklackat? Both
Våra bästa år eller våra värsta år? ???
Carolina Gynning eller Linda Rosing? Gynning
Semester hemma eller utomlands? Utomlands, definitivt
Jeans eller kjol? Jeans, jeans, jeanskjol....

nöjd med: livet
skor: röda puma
dricker: idag piimä och äckel blåbärssoppa....
borde: sova
äter: vatten (idag) å lite makaronilåda
kläder: myspys
läser: hennes
gör gott: sova
i kylskåpet: en massa äckligt som jag måste äta...och bacon...
sover: bra
har: ont i magen, undertemp å mår allmänt skit! Tyck synd om mig!
senaste inköp: äckel blåbärssoppa, piimä, makaronilåda, svampsoppa, hennes och jogurt
funderar på: att sova
längtar: efter sommaren!!!



ska bli skoj: möhippa i helgen
ska inte bli skoj: nästa vecka
sparar till: resa
väntar på: att få gå och sova
pålägg som gäller: ost
önskar jag var bättre på: Säga NEJ
dagens dryck: vatten, piimä och blåbärssoppa
dagar kvar till lön: typ två veckor
vill inte: vara sjuk
tre band/artister: Enya, Josh Groban och MLTR
senaste boken du läste: mina egna gamla dagböcker
senaste repliken du yttrade: heippa
senaste personen du träffade: kassörskan på prisma
senaste personen du pratade i telefon med: arto
senaste personen du fick e-mail av: Kari
senaste personen du fick brev av: mommo tror jag
senaste gången du var utomhus: då jag kom från läkaren och butiken
senaste gången du sov: för typ 4 timmar sen
senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: vilken familj...har många...nån vecka sen
senaste saken du köpte: läs högre upp
vad har du gjort idag: sovit, sovit å sovit, varit till läkaren och butiken!
var det kul: Nej
brukar du svära mycket då: tyvärr
har du pojkvän/flickvän: Ja
hur tidigt stiger du upp: 07.15 för tillfället
är det bra eller dåligt: dåååligt
vad har du på dig just nu: gröna älgbyxor och en svart t-shirt
när var du senast riktigt full: kring jul...
hur många timmar sover du per natt?: typ 8 men skulle behöva minst 11



SENASTE MATRÄTTEN DU ÅT: vatten, makaronilåda (liite) och 2 nuggettttaaaar
SENASTE KLÄDESPLAGGET DU BAR: röda älgbyxor å college tröja
SENASTE REPLIKEN DU YTTRADE: heippa
SENASTE PERSON DU TRÄFFADE: tanten i kassan
SENASTE PERSON DU PUSSADE: arto
SENASTE PERSON DU PRATADE I TELEFON MED: arto
SENASTE PERSON DU FICK E-MAIL AV: Kari
SENASTE PERSONEN DU FICK BREV AV: mommo
SENASTE PERSON DU FICK SMS AV: marjukka
SENASTE DATAPROGRAMMET DU KÖRDE: vet ej
SENASTE GÅNGEN DU VAR UTOMHUS: på dan
SENASTE GÅNGEN DU SOV: nån timme sen 


DAGENS KLÄDSEL: myspys
DAGENS SMINK: inget
DAGENS FRISYR: flätor
DAGENS HÄNDELSE: ingen
DAGENS LÅT: kommer inte ihåg...
DAGENS VILL HA: en resa utomlands
DAGENS SJUKA: allt möjligt...värk, ont, feber.....
DAGENS PLANER: gå och sova
DAGENS SKADA: minns ej
DAGENS DUMMASTE: mår illa å feber, need i say moore
DAGENS DROG: vatten
DAGENS ÅTERSEENDE: nej, inget återseende
DAGENS ROLIGASTE: sova
DAGENS TRÅKIGASTE: allt
DAGENS FINASTE: jaa inte är det då jag då jag såg mig själv i spegeln
DAGENS KRAM: nej, tyvärr inget sånt heller....å jag som behöver det nu! Eller HEEY, Kari gav en kram åt mig via mejl....nu e jag ju lite glad helst! 
DAGENS PUSS: Inge alls
DAGENS FAVORIT: inte jag i alla fall
DAGENS SAKNAD: energi
DAGENS KÖP: ork int förklar en gång till
DAGENS GODIS: vatten
DAGENS HUMÖR: not nice



THREE NAMES YOU GO BY:
1. Pepa
2. Pepsodent
3.Peppu

THREE SCREEN NAMES YOU HAVE HAD:
1. planB
2. finlandGirl
3. ????

THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW:
1. Svart t-shirt
2. Yllesockor
3. gröna byxor

THREE OF YOUR FAVORITE BANDS OR MUSICAL ARTISTS (at the moment):
1. Josh
2. Enya
3. MLTR

THREE CAREERS YOU’RE CONSIDERING:
1. FBI-agent
2. Modell (yeah right)
3. Svensk-polis-film-huvudroll-person!!!!

THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION:
1. Dominikanska
2. USA
3. Vart som helst bara det är varmt

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A BOY:
1. jag gillar bilar
2. jag gillar båtar
3. jag gillar mig...hehehehe

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A CHICK:
1. jag samlar på skor
2. jag e ju så romantisk
3. jag gillar att shoppa

THREE CELEB CRUSHES:
1. Sean Connery
2. Mikael Persbrandt
3. Peter Gallagher

THREE THINGS THAT SCARE YOU:
1. att spy
2. mörker
3. skräckfilmer

THREE THINGS YOU WANT IN A RELATIONSHIP (love is a given):
1. humor
2. vänskap
3. sex

THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX THAT APPEAL TO YOU:
1. småa händer
2. bra humor
3. det där nånting!

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. sova
2. titta på tv, läsa eller scrappa
3. vara med A och kompisar


första bästa kompis: pia
första jobb: sköta barn
första onlinenick: minns ej
första inhandlade skiva: blue moon, men den fick jag av tette
första förälskelse: mina grannar tror jag
första begravning: minns ej
första piercing/tatuering: hål i öronen, finns på film (Mega blää)
första kreditkort: visa electron jeeeee (behöver inget annat just nu)
första riktiga kärlek: A
första fiende: Minns ej
första stora resa: mallorca
första konsert: det var nog nån i skolan...m.a. numminen kanske??? Nää Samuelsons på öland!
första musiker/grupp som du kommer ihåg: "i´ve just called to say i love you"

senaste stora bilresa: norway
senaste stora bussresa: till kuopio
senaste gången du grät: igår var det nog nära....
senaste sedda film: wallander, innan frosten
senaste dryck: vatten
senaste mat: läs högre upp....
senaste förälskelse: A
senaste telefonsamtal: A
senaste tv-program: will å grace
senaste dusch: igår....
senaste skor: beställde ett par från anttila men de fick åka tillbaka, de var opraktiska
senaste skiva spelad: MLTR
senaste inköp: hennes
senaste läsk: minns ej
senaste glass: chokladglass på söndag eller fredag...kommer ej ihåg...har MINNESFÖRLUST
senaste skjortan du haft på dig: igår på jobb!

1: hur gammal var du när du lärde dig läsa?: 6
2: vad vill du helst ha till potatismoset?: smör
3: hur ser din träningsrutin ut?: långa promenader
4: vad händer efter döden?: återstår att se
5: vad har du gjort idag?: vaknat, läkarbesök, sovit å sånt
6: hur ofta går du på konserter?: sällan
7: skrattar du högt när du är ensam?: yes
8: vad gör du när du är på internet?: läser, tittar och snokar (lånat av en annan typ, lät så bra)
10: favorittvprogram?: Alias, SATC, OC, will å grace, everwood...å sånt
11: favoritsimpsonfigur?: Homer
12: favoritögonskuggsfärg?: guld
13: favoritordspråk?: kyllä sitä syö enemmon kun selkäänsä ottaa
14: hur länge borstar du tänderna?: så länge jag orkar
15: finns det någon tidning vars horoskop alltid stämmer på dig?: nej
16: tror du på “liv i rymden”?: ja det gör jag!
17: värsta svenska artisten?: alla onödiga såpakändisar
18: katt eller hund?: hund
19: mest avtändande?: kommer int på nåt just nu....
20: en SAK du vill ha?: ett hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback