Uppdaterar lite!!!

Det var en tid sen igen. Har jobbat mycket och så har Svärjesfremande komi hit. Så jag har ju umgåtts lite med dem. Så de annars så har jag varit ganske myki ut på sjön och så. Och nu så SKA JAG HA: en SKÄRE. Så här är det varje sommar. Jag vet att man måste ju börja med att skaffa lägenhet eller hus, men jag har konstaterat att man kan ha en lite mindre lägenhet och en villa. Man kan ju vara där både på vintern och på sommaren. Me like and me want! Jag har varit å kollat nu till en par villor och jag vill haaa en egen. Den behöver inte ens vara stor eller ny så länge de är min.

Jag somna på båten hem idag och nu gungar hela rummet. Konstigt. Eller kanske jag bara varit mycket på sjön idag??? Vem vet?!

Imorgon skall jag fara iväg till Åbo med Hanna. Jag skall hämta henne från jobbet och så skall vi åka iväg. Vi skall träffa gamla klasskompisar och kanske shoppa lite. Men just nu så finns det ju inget som jag egentligen behöver. Jag har köpt alla skor som jag behöver för sommaren och så. Ev skulle jag behöva lite höstkläder = varma tröjor och sånt. Kanske jag skall kolla på sånt.

Nu skall jag kolla på lite villor och sånt...tidsfördriv och sen packa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback