Fu*k alltså

ALLT går åt hel idag...bara småsaker men ändå. Jag glömmer upp kylskåpsdörren eller just när jag tog kläderna ur tvättmaskin så märkte jag att jag glömt ett papper nånstans bland tvätten så nu är alla underkläder, jeans och svarta blusar FULLA med vita prickar...så imorgon får jag sitta med tejp och försöka ta bort alla pappersbitar....jobbigt.

Var ut och gick två gånger idag. Ena gången gick jag till posten var de nästan inte hittade A´s paket och sen nästa gång jag gick ut så bara skrålade det i min telefon då jag försökte höra på radio. Jobbigt!

Om det händer nåt skit på jobbet imorgon så kan jag ju dränka mig på vägen hem bara! Jag tänkte idag att om jag kommer hem utan att bli påkörd av en bil så är det bra! Men det gjorde jag så det är ju skönt! Jag lever ju liksom! Borde gå och sova men

Jag skulle ju vilja göra något med mitt hår...färga det eller göra slingor..men ni vet ju hur det är. Gör slingor eller färga en gång och så får man göra det resten av livet. Men jag såg nån som hade så snyggt mörkt hår...det var kanske Irina Björklund som muuten var via vårt jobb i helgen. Nää...det var nån annan i tv. Och så såg jag en bild på katri ylander i nån tidning och hennes hår var såååå snyggt...men hon är ju blond och det vet jag nog inte om jag vågar mig på!!! Jag passar nog inte i blont hår tror jag...har ju aldrig provat annat än min VERYblonda peruk...men den e liiite som VÄÄÄÄL!
 
Hon är ju brunett...kanske något sånt???
ÄH jag vet inte...jag hinner väl tänka på det här en annan gång...nu måste jag försvinna in i drömmarnas värld...oftast är det lättare där!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback