Jag tror att jag har semester...

...åtminståne i 4 dagar om B håller vad han sa igår i telefon. Slutade igår på mitt jobb (2 olika) det ena skall jag till igen på hösten, men det andra läggs ner så det är over!

Datorn har varit på reparation och den borde nu fungera som den skall (äntligen)...det är verkligen något som vi har väntat på.
Ute så blåser det som det bör i denna stad, men solen skiner inte så det är jättetråkigt att vara ute. Men nu då jag äntligen har datorn igen så känns det som om jag inte behöver gå ut. Jag kan ju alltid gå ut imorgon.
Jag har mängder  med jättefina blommor här hemma, så är det när man slutar jobba. *nöjd*  Om jag lyckas hålla alla vid liv i en vecka så då skall jag nog...köpa mer blommor ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback