Jäkla CDON.COM

Jäkla CDON.COM

Jag var in på cdon och shoppade lite...inte så mycket. Två Persbrandt filmer och Mr & Mrs Smith och en Era cd och en Vangelis cd. Persbrandt så bara älskar jag så däför var jag tvungen att köpa fler cd:en med honom.
Och till min STORA GLÄDJE så läste jag idag att första nya BECK filmer har biopremiär den 28 Juni...men jag har försökt att kolla en massa biografer här men nej...den skall tydligen inte visas här i Finland. Byäääääh! Va skiiit! Jag vill ju se den genast...och jag vill inte ha den piratkopierad eller nåt sånt skit utan det skall vara äkta vara ju! Hoppas att den kommer snabbt på dvd så kan jag beställa den via Sweden. Shit oxå!!!!
Nu skall jag päk mai tings änd gou...nej..jag gouvar först imorgon...kan bli tyst här några dagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback