Måndag 26.6

Hey!
Today har varit en rätt så lugn dag. Har sovit länge varit på stan och jobbat 1h 30 min. Så var jag en sväng till Mommo å Moffa och ti Strampen på en med Bona och så kom Maija och hennes karl dit. Nästan som om man skulle ha semester. Hehe nästan!

Jag var med Pia på lunch till ett nytt thaiställe. Kommer inte just nu på vad stället hette, inredningen var iaf helt i mörkt trä och lime och personalen talade riksvensvenska vilket var kul. Tyvärr lär inte finnarna tåla det alls. Så vi får se hur länge den är kvar. Maten var god...jag skulle kunna äta bara sötsursås och ris fast det finns så mycket annat att välja mellan.

Imorgon far jag på jobb igen och kommer nog inte tillbaka förän till helgen, senast söndag. Det är så tråkigt här hemma. Så nu är det bara att vattna blommorna och packa lite grejer och fara tillbaka to the island!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback