Soooo over...

är min köp-ingenting-månad/vecka/dag eller vad det nu var jag hade tänkt mig. Jag kan aldrig hålla löften (heter det så) som jag själv bestämmer mig för. Men jag fick presenterna inköpt + två par byxor/shorts och en t-shirt åt Bona. Så det så! Åt mig själv blev det ju nu då 3 par trosor två par strumpor, ett par shorts och en vit helt basic topp. Jag hade tänkt att jag skulle köpa en bok men den var på finska så jag bestämde mig för att läsa den sen om jag hittar det på svenska. Den hette typ 12.000 saker att vara glad åt...det skulle jag behöva läsa nu...Men det blev en amelia sommartidning istället. Jag brukar köpa amelias specialtidningar eftersom de oftast är rätt så bra. Skall ta med den till jobbet imorgon så att jag har något att göra ifall att jag får lite ledigt/tid över. Men än en gång är det konstaterat att det är dyrt att vara i stan. Så det är lika bra att vara utr i skärgården.

Har en undervisning om en liten stund och sen skall jag komma hem och ta det lugnt, packa med lite grejer, titta på tv och sånt. Det är nästan härligt då det är så dåligt väder därute...nu är man inte tvungen att vara ute och njuta av det Fiiiina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback