Todej!

Mera hav i dukningen
Det börjar bli matdags. Därav matbilden.

Har jobbat hela helgen och har nu denna dag ledig och sen bär det av på jobb igen. Kom på för en stund sedan att min syster blir konfirmerad i helgen och min kusin...kanske dags att hitta på något att ge åt dem...hmmm...måste fundera!!!
Jag har satt mig själv i köpförbud. Det ända jag får köpa just nu är mat! inget annat. Punkt, så lätt är det. Detta pga att jag gjort en liten felbedömning då jag beställt via internet "stuff" så istället för typ 50 e kommer jag att betala typ 200-250 e för detta. Så nu får jag som straffa att inte köpa nåt mer förutom om det är mat (eller något så att min cykel blir klar snart eller presenter). Man skall läsa texter lite nogrannnnnare!!!!! Bästa nu är att bara hålla sig i skärgården och inte köpa nåt. Eller jag kan ju snurffa på nätet och låtsas köpa fast hela världen men that´s it. Och så skall jag läsa enbart gamla tidningar hedanefter...det står ju ändå bara samma skit idem! Och försöka börja göra vettiga saker. Jag har varit så arg på mig själv nu sen igår. Vet ni vad jag oxå har gjort. Lämnat fram en matkasse igår så att jag idag fick kasta bort fetaost och potatissallad. Och glömt att betala fackavgift...men det ordnade jag idag så det är nemos problemos. Och så är vår frys sönder så man kan inte frysa ner något. Det finns många motgångar nu skall jag säga...fy då! Och VAD skall jag ha på mig på söndagen???????

Nu skall jag äta lite och lugna ner mig...sen skall jag göra något vettigt...vet inte vad...men vettigt skall det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback