Båt båt båt....

...vi åkte båt igår! Me like! Från inre hamnen till saloonen å därifrån till bernys. Det var en del is ännu men vi skvätta så mycket vatten ovanpå så det tar nog inte många dar nu så är det bara att tuta och köra! Igår var vi oxå ut å åkt med grisens "cab"...men jag hade huvudvärk å svinkallt. En burana och lite mat på saloonen å lite vid bernys så var jag som en ny människa.
Dan före så var vi oxå ut och åkte segelbåt och då åkte vi oxå genom mycke is. Man måste ju hjälpa våren på vägen.
Igår på kvällen så for vi till strampen. Mari var där som fyllde 18 år igår så vi firade lite. Sen for vi till hullu pullo med 3st 18 åringar som alla slapp in trots att det är 20 dit. Det är länge sen man behövde fundera över  såna saker som: kommer jag in på den här krogen. Nåå anyway vi gick via wild och sist å slutligen så satt vi där resten av kvällen. Det enda som stör mig med det stället är att det bara är en massa desperata gubbar där. Jag ville stå ensam en stund...men nej det var en massa äckel runt mig hela tiden. Ush!
Nu e klockan snart 12 å det är jättefint väder ute, så det är bara att kasta in lite allergimedicin å ta en astmamedicindos å sticka ut! Så ää de baa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback