Petra Listar!!

Favoritcafé: Vasa är en väldigt dålig stad då det gäller Cafeer men jag svarar Solsta Café (hämäläinen) och strampen förståss.
Favorittidning: Faan va svårt alltså....kanske amelia....ääh det finns så många...hennes, solo, vi föräldrar...............
Största saken som händer i sommar: Säg he?!? Kanske...va händer det egentligen...jag vet ju inte än...No COMMENT!
Favoritplagg i garderoben just nu: Tunika från josefsson
Längd: 173 cm
Byter gärna garderob med: Rachel Bilson
Vanligaste färgen på mina kläder: Rosa, svart, ljusblå, röd....
I sommar kommer jag att gå klädd i: Jobbkläder men sen då jag är ledig (ibland) så toppar, klänningar jeans och sjalar.
Men absolut inte i: minikjol, cowboybots, för mycket stora smycken, strumpbyxor.....
Jag doftar: Jennifer lopez eller naomi campbell
Byxa eller kjol: Byxa till vardags
Så många skor har jag: mer än jag hinner använda men största delen vill jag inte använda...
Sminktips till allmänheten: Vattenfast mascara och solpuder.
Om du fick ett plagg, en väska och ett par skor gratis, vad skulle du välja? Skorna blir definitivt ett par puma, plagget en Maggie Sottero brudklänning och väskan...ja nån märkes som e fin!
Senast utlästa bok: iiik...duger min egen dagbok som svar????
Mitt rum kan beskrivas som: För liten....skit grannar...dags att flytta kanske?
Mig själv med tre ord: stressad, aktiv och älgig...inte äcklig utan ÄLGig.
Jag tränar: Just nu på att börja träna;-)
Jag ville bli när jag var liten: Kläddesigner, FBI-agent etc...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback