Första listan i nya lägenheten!

Dagens dryck: Mjölk
visdomsord: Beställ julfest plats i tid...annars blir du utan!
outfit: Jeans och svart poooolo...snacka om jobb outfit...ikväll blir det nog säkert mysbyxor!
Sug: godis??? vet inte...inget speciellt
insikt: ........

matintag: Soppa å bröd å mjölk och karelska piroger och lite banan och plättar!
låt: Mansikkamäki...men jag tycker nog inte att den är så värst bra!
Känsla: MÅSTE jag åka på jobb ännu idag?????



Nu har vi flyttat....jätteskönt att vara i nytt. Men å andra sidan så råder här ju verkligt full kaos! Hemskt alltså. Igår fick jag uppackat 5 lådor dan före kanske 1. Arbetsrummet ser ut som ett BOMBnedslag och då man kommer in så ser man bara svarta sopsäckar och skräp. Köksbordet är förvaringsplats för räkningar och dator etc...
Om jag skulle vara ledig efter klockan 16 på dagarna så kanske jag skulle få detta upprätt(skrivs det så??)...men neeej man ska jobba hela tiden. Men vi ska ha inflyttningsfest före julen så det måste bli ordning. Ska vara på jobb om 45 minuter...kanske jag borde planera lite oxå....sen kan jag ju städa...borde äta oxå!
Puh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback