Jaaag!

JAG

ÄR
: trött
GER INTRYCK AV ATT VARA: sjuk
KAN: en massa grejer
BLIR GLAD AV: Kärlek, salmiak, julen, saloonen, vänner, att få ett kul meil, ett brev, lonkero, sommar, resor, bebisar....
HAR: En ny älg halsduk som heter James därför att han bodde tidigare i London! Tack Bona!!!
VILL HA: ett bättre betalt jobb. lite mat och en flygbiljett låååångt härifrån för TVÅ pers.
SKULLE VILJA: ligga på en beach med en lonkero i handen!
TYCKER OM ATT: Älska, skratta, shoppa, äta, sova, vara ledig......
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: älgar, mat, tidningar, inredning....
BRYR MIG OM: mina nära och kära.
TRIVS MED: tanken på att jag snart får fara till Thailand
KÄNNER OBEHAG INFÖR: att vintern bara börjat....
PLANERAR ATT: äta :-) jaaa jag kanske vill ha ett nytt jobb....
BOR I: I ****
SKULLE VILJA BO I: På en villa i skärgården!!!!!!! På nåt Grund t.ex....eller Skär
KLÄR MIG GÄRNA I: jeans (och mina svarta eller rosa mjukisbyxor)
ÄTER GÄRNA: salmiak, pasta, pizza, trodde ALDRIG att jag skulle skriva det här men LAXSOPPA....det var länge sen jag åt äkta laxsoppa! Made by B!
DRICKER GÄRNA: mjölk, lonkero och vatten
TRÄNAR: NEJ!
TITTAR OFTA PÅ: ALIAS
LYSSNAR OFTA PÅ: Radio Vaaaaasaaaaaaaaaaa ysi ysi pilkku viiis
LÄSER: tidningar + några böcker
PRENUMERERAR PÅ: njaa har nog avbeställt alla tidningar....
Tidningar jag köper: hennes, amelia, inredningstidningar och bröllopstidningar
Tack och hej! James hälsar..han e sååå söt!
Jaaa just det och min kusin har ju fått en Leah bebis förra veckan!!!! En liten sötnos som håller vår släkt i "akkavalta"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback