Snart snart snart...

Snart är det dags att flytta. Skall bli så jättekul, men det är sååå mycket packande ännu. På fredag borde vi få allt klart och på lördag skall vi flytta. Var till lägenheten idag och städade ur köksskåpen och satte in lite glas å sånt...är nämligen rädd att våra lådor skall ta slut så jag för dit lite packar ur och tar hem tillbaka...får se nu då! Skall lägga in mera bilder sen när jag hinner.

Var ut i helgen och hade jättekul! Först satt jag och Pia å Anna hemma hos pia å spela lite drinking game och sen gick vi till Pullo. Efter en stund så kom Bona, Matias, Grisen och Mika dit. Konstaterade ÄN EN GÅNG att WAILD är 100000 gånger bättre än pullo. Jag meenar Allan and the astronauts va ju däär. Så jag fick t.o.m. dansa lite för en gångs skull  :-)  Sen for vi på efterfest till grisen...tur att han bor så nära. Där satt vi x antal minuter/timmar...don´t remember...men det var i allafall jättenice!

Snart snart är det oxå dags för vår Thailandsresa...jippijaijeee...Och så är det ju jul snart....jag har ju blivit lite som mommo jag...-jag e ju så för juuulen jag å tomtar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback