En till lista!

A is for age: 25 men henkinen ikä e 34 och 40 tror jag...
B is for booze of choice: Lonkero och JALLUCOLA!!!!!!!!
C is for career: Jobbar med det jag vill redan...för mycket bara!
D is for your dad's name: Peter
E is for essential items to bring to a party: JAg tar ju med mig själv förståss
F is for favourite song at the moment: När vi rör varann med S. Alfvengren
G is for favourite game: Rappa kalja bland annat...
H is for home town: ****
I is for instruments you play: Spelade piano då jag var liten
J is for jam or jelly you like: Äppelmos
K is for kids: Nej inga barn...eller jo 22 stycken....
L is for living arrangements: Snaaaaart i radhus...jippiii!
M is for mother's name: Anita
N is for name of your crush: ****
O is for overnight hospital stays: jepp då jag blev född och så då jag opererade tänderna och käken!
P is for phobias: jag HATAR att spy
Q is for quotes you like: ????????????
R is for relationship that lasted the longest: Det som jag har nu
S is for sartorial style: ???
T is for time you wake up: 07.15...men om der är helg så kan jag stiga upp när som helst
U is for underwear: Gillar lite färg så lila, rosa, svart, gult, rött....mina underkläder är som en regnbåge...
V is for vegetables you love: Paprika, broccoli...
W is for weekend plans: Ut och åka Galax-båt...till starkki och kolla på laminat och sånt
X is for x-rays you've had: hur många som helst
Y is for yummy food you make: Klimpsoppa, Boba Fett på Dallas, Laxsoppa på saloonen och tortillas på amarillo
Z is for zodiac sign: Skorpion är jag.
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: du måste ju inte
Ä är för älsklings trend: Lååånga koftor
Ö är för en önskan just nu: Att jag ska få vara frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback