Julfest

Idag är det julfest från sjöräddningen. Förra helgen var det Lauri Tähkä, som inte var så bra som jag hade trott. Kanske om vi skulle druckit mer eller stått därnere med folkmassorna, så då kanske det skulle ha varit mera "fiilis". Men Pia och jag blev trötta och jag fick ont i magen så vi åkte buss till stan, tog Pias bil, for via grillen och sen förde Pia hem mig. Var hemma 2-tiden.

Före vi for på resa hade vi julfest från jobbet. Vi var och åt till Solf gästgiveri. Goooog mat och jag åt så väääääldigt mycket. Men det var ju vikinga middag, så det hör ju till. Sen åkte vi till stan å jag å Suvi for till Waild och där var vi resten av kvällen. Jätterolig dag!

Efter denna julfest så är det väl julafton som gäller. Och sen blir det nyåret, ett evigt problem, var, med vem, när, hur osv. Men krog blir det nog inte!!!! Återstår att se...välkomna med förslag! :-)

image277 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback