Lördag....

...sitter framför datorn. Var annars skulle jag vara? Anna å Pia å jag var på stan idag och köpte en stor del julklappar, jag har dock en del kvar, men det närmar sig slutet.

Sen då jag kom hem så börja jag scrappa mina bilder som jag tog i Puerto Rico år 2005. Skäms riktigt att det tagit så länge, minns ju knappt vad vi gjorde där. Nästa steg är Thailandsresan. Men SOM TUR har jag ännu inga pappersbilder, puh. Annars skulle jag ha börjat med det oxå. Istället så gick jag igenom högar med papper, recept etc som låg på golvet i arbetsrummet. Så nu är det oxå gjort. Men nu är klockan 21.31 och jag har ingen energi kvar att göra något kul. Som tur var Anna oxå lite slö och Pia åkte hem hon oxå. Men man vet aldrig om typ n timme eller så ;-) Nej, det blir nog lugn hemmakväll. Skall surffa vidare....

Nyåret fortfarande öppet!!!

image281
Tänk om det skulle vara sommar och man hade möjlighet att vara här. Bild från typ -88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback