En söndagslista!

Plagg jag är mest trött på: Pillihousut och tights
Plagg jag inte skulle kunna vara utan: För tillfället är det nog mina skoterbyxor och A´s jacka pga kölden. Men lååånga tröjor gillar jag och snygga skor...
Jag vill helst ha: En garderob var allt passar med allt, med mycket fina märkeskläder och fiiina skor!
Viktigast/attraktivaste kvinnliga egenskapen: Humor
Viktigast/attraktivaste manliga egenskapen: Humor oxå...tråkiga killar är ju inte roliga
På girltalk.se finns
artikeln "mest avtändande hos svenska män". Mest avtändande är: Snus??? Nää jag har inte läst den så jag vet inte, men grym tobakslukt, skitiga kläder och flotit hår e ju ganska åckligt!
Tre bloggar jag läser dagligen: dolcevita, redeye och en bröllopsblogg
Tre bloggar jag gärna liknar: Ingen...jag är nog bara jag...
Vad vill jag veta om andra men inte vågar fråga: Jag är ganska nyfiken men jag frågar inte så rakt saker av folk iallafall.
Gör mig glad: Familj, vänner, fester, god mat, skärgården, båtar, fina kläder, våren, sommaren och början av hösten. Beck-filmer, resor, titta på foton, då jag fotat nåt riktigt snyggt, då barnen säger nåt roligt på jobbet, då alla är sams, att köra bil, fina bilar, roliga böcker, bra musik, sa jag ren mat? Älgar gillar jag oxå...
Den största orättvisan: Svårt...men kanske varför vissa får barn utan att knappt göra nåt och andra kan inte få alls. Eller varför vissa får ALLA sjukdomar och vissa lever tills de är 100 år.
Tv program/serie som jag gillar bäst: HOUSE, Greyn anatomia...de är de som jag tittar på för tillfället. Strömsö har jag inte sett på typ 100 år då det kommer på så konstiga tider!
ord som bäst beskriver min blogg: JAG
ord som bäst beskriver mig: Social
ord som jag skulle vilja att andra beskrev mig med: Kul
Är jag en typsik "bad boy kvinna"? Jag vet inte riktigt vad som menas...men nej jag faller för SNÄLLA killar och jag beter mig själv rätt så snällt!!!
Jag vet att jag är kär när: Vad jag än gör, vart jag än tittar så finns han där!
replik som får mig på fall: Finns nog ingen sån...hahah det pågår en fest i min bralla och du är inbjuden hahahahahhohoho...skämt....
tre bloggar som jag vill ska göra detta formuläret: ingen behöver göra det...men det kan ju bara inte heta detta formuläret det måste ju vara detta formulär....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback