Hemma igen och bloggen är konstig...

Inte härligt att vara hemma igen. Svinkallt, fjällar som en fisk osv osv....vill tillbaka till Thailand till + 32 grader och solen. Får väl vänta lite innan jag åker på resa igen!

Har börjat jobba igen och det är fullt upp redan. Hela februari och mars är ganska jobb fyllda...tom så fulla att jag hoppas att en kurs inte blir av (fy vad fräck jag är) och om det går "dåligt" så jobbar jag 3 helger på raken vilket betyder att jag jobbar väääldigt många dagar i sträck..guud alltså vad jobbigt!!! I April så lättar det och sommaren är ännu ett stort frågetecken...men jag tror nog att det oxå börjar ordna upp sig så småningom...måste fundera lite till...

Nu är det bara att börja gå och lägga sig och sen imorgon jobba jobba jobba....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback