Önskar det vore sommar nu...

Önskar det vore sommar nu...
Vilken bild alltså...denna är tagen för ganska länge sedan. Men jag älskar dessa kvällar då solen går ner bara för en stund och så blir det ljust igen snabbt. Och det bästa är ju ifall det inte finns några myggor. Var på detta samma ställe igår, stod på samma ställe oxå, men det ända jag såg var vitt så långt ögat kunde nå. Och det blåste så det var bara att gå in.
Min kompis Elina har varit här fre-lördag och vi har haft jättekul. Var lite på krog, åkte runt i skärgården och så. Skitkul!
Nu är det söndag...boring...men har bara EN undervisning nästa vecka för att det är sportlov. Så jag kan ta det lite lugnt. Men vad jag skall göra idag...det vet jag nog inte! Det är lite väl grått för min smak, solen skiner inte och det är nog ganska kallt. Måste nog ringa till nån och se vad som händer!...nej vänta nu skiner ju solen...lite i allafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback