LÅNG lista! Sori alla men jag var tvungen!

Namn: Petra A M S
Tre namn jag lyssnar till: Pepa. Beeka. Pepsodent...
Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är utåtriktad
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag tänker för mycket
Detta är jag rädd för: Ensamhet (så där hela tiden ensam)
Tre saker jag vill ha varje dag:
-God mat
-Hälsa = frisk
-Vara utvilad
Tre saker jag absolut inte kan göra:
-Äta saltgurka
-Sjunga bra...vill...men kan inte
-Sluta klaga på allt
Detta tycker jag om att göra:
- Vara med kompisar
- Resa
- Äta :-)
Detta vill jag göra just nu:
- Surfa på nätet och ta det lugnt...men det går nog ej. Jobbet kallar!
Bästa känslan:
- Lycka
Värsta känslan:
- Arg
Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
- Han ska få mig att skratta
- Han ska kunna uppföra sig och komma överens med mina vänner och familj.
- Att han kan fixa bilen.... ;-)
Är du kär just nu:
- Japp
Jag vill gifta mig:
- Exakt där jag skall gifta mig...nästa sommar!
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
- Få barn
- Leva ett långt och friskt liv
- Jobba på ett ställe där jag verkligen trivs
- Måste lägga till. Vill ha en villa i vasa skärgård!
Min käraste ägodel:
- Svårt...mina dagböcker kanske
Favoritdjur:
- Älgar
Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
- Mama told me not to come
- Copacabana
- Josh Groban....allt
Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
- Roligast: Tspr
- Tråkigast: Finska
Stjärntecken:
- Skorpion
Favoritdoft:
- Naomi Campbell
Min längd:
- 1,73
Jag tror på:
- Faffa å mamma å pappa å allt som står i amelia ;-)
Jag spelar:
- Ingenting
Person jag beundrar:
- Persbrandt??
Så här bor jag:
- Sambo i radhus
Antal döda krukväxter i hemmet:
Många
Favoritcitat:
-Så kan det gå eller de e så ibland
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
- Överlag är jag ganska nöjd
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: magen skulle ju kunna vara lite mindre
Senaste impulsköp: 3 tidningar istället för 2
Bästa fikat: Solsta
Färg du hatar: Senapsgul
Någon som gör dej förbannad: Pedofiler
Det dyraste du äger: Min lägenhet...bilen...
Tidigaste barndomsminnet: Pappas bilringar som jag lekte i. Och att jag frös så faaans om fötterna då jag var hos min dagmamma
Samlar på: Älgar
Underskattad grönsak: Broccoli
En bil är ett/en: Grej man bara måste ha!
Pryl du inte kan vara utan: Min telefon
Lyx är: Att kunna unna sig roliga saker
Tidningar du prenumererar på: Nappi
Nån du saknar: Nää inte just nu...men snart kanske?
När grät du senast: Ett tag sen
Du tycker det är tantvarning: Svårt..olika för alla tror jag
När är du gammal: Sen när jag känner att jag är det.
Antal kuddar i sängen: 3 för tillfället
Bästa platsen på jorden: Just nu så vet jag nog inte var det är...hemma kanske
Drömmer om: God hälsa, lite mer pengar, ett barn och en volvo XC 90
Favorit-tvprogram: House och ALias
Favoritbar: Waild
Favoritbok: Den vidunderliga kärlekens historia
Favoritdryck: Lonkero och jallucola
Favoritfilm: BECK
Favoritförfattare: Ingen spec
Favoritgodis: Salmiak
Favoritkläder: Jeans och toppar...sommarkläder...jee nu får jag ju ha på bara såna i 3 veckor
Favoritmat: Texmex...vanlig mat
Favoritmusik: Beror på....men jag gillar josh groban och susanne alfvengren och yö och och och
Favoritrestaurang: amarillo
Favoritskådis: Persbrandt och Connery
Favvoritfärg: Svart och rosa
Frisyr: Just nu rakt =blääää. Vill ha långt och lockigt...det blir nog det snart!
Går i sömnen: Nej, inte nu längre
Har på mig just nu: Jeans...nya skitsnygga. Rosa blus och gul topp!
Kammar håret: Aldrig...nooo väldigt sällan...helt onödigt!
Kan baka bullar: ja och goda såna. Men jag kallar dem för "pillupullia"...de ser ut som såna :-)
På söndag ska jag: AAAAAh ligga på sranden i kamala och dricka nåt kallt gott!
Senast köpta skiva: Nyaste Groban Awake
Senast sedda film: JAmes bond golden eye!
Skonummer: 38
Skulle helst vilja: Resa ofta!
Tror på evig kärlek: JA...det gör jag nog
Tror på spöken: Ja
Tror på ufon: Jo....gröna aliens
Vill kunna: Sjunga!!!! sjunga sjunga sjunga och spela gitarr och sticka sockor!
Ålder: 26..med en henkinen ikä på typ 32+
Åt till frukost imorse: Riskaka + skinksmältost
Ögonfärg: Gröngul
Önskar mig i present: Volvo XC90



Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- Doris
- Berta
- Gurli
Tre platser jag vill resa till:
- Thailand
- USA -alla coola ställen
- Sydamerika
- Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- blogg.se
- hotmail.com
- olika bloggar

Tre tillfällen då jag ofta gråter:
- Begravningar
- Bröllop
- Då allt är skit!
Tre filmer jag aldrig får nog av:
- Dirty dancing
- Pretty women
- BECK filmerna
Tre platser där jag intar ett lugn:
-
Hemma
- Lillträsket
- Vid havet
Tre saker jag gör när jag är hemma ensam:
- Gör listor och lyssnar på musik
- Småplockar med pyssel
- Tittar på tv/bloggar etc
Tre program jag skrattar åt:
- Hey baberiba
- Team ahma
- Krisse
Tre ord jag skrattar åt:
- Umba bumba
- Mammut
- Fossil -spec då någon säger att dom är en fossil
Tre jobb/yrken jag haft:
- Restaurang och bar och butik
- Barn
- Jobbat på fotoaffär
Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Fotograf
- Nagel...vad fan heter det...teknolog
- Säljare, resa runt...se lite av landet och utlandet. Jag skulle nog vara en bra underkläder försäljare!
Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Samla på älgar
- Prata..ni vet jag har mycket asiaa jag!
- Göra listor
Tre saker jag skulle kunna lära mig:
- Sticka sockor
- Sjunga
- Hmm vet ej!
Tre förebilder:
- Mamma
- Pappa
- jag vet int
Tre saker jag har om tio år:
- Hus i Thailand??????????
- 1-2 barn
- Hälsan???????
Tre ord som jag tycker är mäktiga:
- Passion
- Födelse
- Alla möjliga fina ord ur boken den vidunderliga kärlekens historia som jag för övrigt har köpt som cd-bok....WOW är allt jag kan säga! Nu skall jag börja kolla alla mina kläder!

THAILAND HERE WE COME!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback