En somrig lista...

Veckans mest missbrukade ord: Jahaaaa
veckans mest druckna drink: Mjölk...gud va fånigt
veckans andra hem: Les Saloonez
veckans väder: Hittills har det varit regn så där lite...idag kommer det vågrätt med 14 meter per sekund...och hey jag skall på sjön ännu idag????
antal träningspass: jaa, alltså jag har ju nog burit ölkorgar
Antal kilo jag lagt på mig denna veckan: -3. mina byxor faller ju av mig all the time
veckans mest uttjatade kommentar: Jahaa
Veckans mest representerade i min inkorg på mobilen: HAr fått många mess av Elina och Arto
Flest sms på en dag: Njaa...kanske 25?
Veckans konstaterande: Sommaren har inte börjat ännu
Veckans fråga: När skall det sluta regna och Är allt klart för bröllopet?
veckans lögn: jaa, det var ju en vän till mig som sagt att hon han gjort nåt heelt annat än hon han låtit förstå
veckans lögnare: vill inte hänga ut någon men skulle DU läsa detta så vet DU precis vem DU är!
mest stolt över denna veckan: har fått beställt kaka, talat med mommo om snurror (:-) och fixat lite jobb papper...
veckans tack: tack till alla mina UNDERBARA arbetskompisar som jag någonsin jobbat med på The island...
veckans tips: Gå ej ut då det regnar så hårt!

Nu skall jag nog kanske våga mig ut och hämta lite post...om det kommit nån post??? De ringde just från jobbet och sa att det inte blir något jobb, så min sista arbetsdag blev ingen arbetsdag! Ironiskt! Imorgon skall jag till mitt vanligt jobb igen och på Sö åker jag på jobb till Åland. Och sen är det ju redan dags för bröllop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback