Lista en regnig dag!

Lyssnar på just nu: radio...
Jobbigaste skolämnet: Nej ni vet jag går ju inte i skola längre
Favoritcafé: The saloonen förståss
Favorittidning: SVÅRT. Men jag svarar Amelia + alla amelia specialtidningar (därför att de alltid är så välgjorda)
Största som händer i sommar: ÖÖÖH låt mig se...JAG SKALL GIFTA MIG!!!!
Favoritplagg i garderoben just nu: Inget alla suger!

Längd: ca 173
Byter gärna garderob med: Nån med mycket pengar...
Vanligaste färgen på mina kläder: ROSA
I sommar kommer jag att gå klädd i: Jeans, förkläde och t-shirt med reklam...
Men absolut inte i: Tights
Min yngsta kusin heter: Linn
Favoritmodellen just nu: Hmmmmm vet int.......
Byxa eller kjol? Blir nog byxor
Så många skor har jag: typ 20 par kanske...har ALDRIG räknat...kanske mer?
Sminktips till allmänheten: för mycket är för mycket
Du trodde att han skojade när han sa: Kommer ej på nåt kul....
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Min brudklänning
Senast utlästa bok: Änglar (läste den i Phuket)
På rasterna i skolan: Skola?????
Mitt rum kan beskrivas som: jag har mååånga rum ;-)
Mig själv med tre ord: Social, tänkare och rosa...
Jag tränar: inte! Men i helgen var jag och Bowlade...räknas månne det?
Jag ville bli när jag var liten: Arkeolog
Pluggade på universitetet/ högskolan: Ja...det gjorde jag lite iaf
Linje på gymnasiet: FÖR ALLA OVETANDE SÅ SKALL JAG BERÄTTA ATT HÄR I FINLAND SÅ GÅR MAN I GYMNASIET OCH FÅR NOG INTE VÄLJA TYP NÅT ALLS VAD MAN VILL. VI HAR SKILDA YRKESSKOLOR TILL DETTA. MAN KAN GÅ ANTINGEN ELLER ELLER SEN EN SK KOMBILINJE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback