Utmanad...är jag

...av http://carolinelanden.blogg.se att berätta 6 underliga/egendomliga saker om mig själv...


Here goes:

1. Då jag är riktigt mätt får jag ett tryck i örat eller i axeln som känns obehagligt. Då måste jag slå med andra handen mot axeln för att det skall gå om.


2. Skulle vilja testa hur det är att vara fotomodell (främst på grund av alla härliga bilder jag skulle få på mig själv :-)


3. Jag kan inte säga NEJ


4. Sommartid gillar jag att diska och skura grytor...skulle aldrig göra det vintertid


5. Jag är livrädd för att spy...alltså jag tycker inte bara att det är äckligt/obehagligt utan jag är faktiskt LIVRÄDD för det.


6. Jag gillar klimpsoppa


Jag utmanar ALLA som läser min blogg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback