Lördagsplanz

Ikväll blir det inflyttningfest hos Anna. Superkul. Igår kväll satt vi hos Osku och såg på YouTube, i flera timmar. Hittade massor med SignLanguage klipp, så någon dag när jag har tid skall jag riktigt kolla ordentligt. Spec.dem med baby signs, kanske det skulle vara något som skulle slå igenom här i Finland också???Jag skulle ju kunna agera lärare...jag kan ju det :-)

Ja just det och så har vi kört ut en del av våra tack-kort från bröllopet oxå. Resten skall köras imorgon och resten postas. Kan bli lite väl långt att sticka till Skottland å Stockholm och såna plejz!

Nu måste jag välja kläder till ikväll. Och det är inte lätt du...speciellt när man fallit av "mode-tåget" och hm paket kommer först nästa vecka! Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback