Ät fisk 2-3 gånger i veckan och SÅ VIDARE...

Man blir ju riktigt störd av alla jäkla "goda råd" som man får då man läser tidningar eller surfar på nätet...här e några:

1. Ät fisk 2-3 gånger varje vecka
2. Drick ett glas rött om dagen
3. Använd ALLTID "silmänympärysvoidetta" om du är över 23-25 år
4. Drick MINST en liter vatten per dag
5. Byt underkläder 2-3 gånger per dag
6. Tvätta ansiktet 2-3 gåner per dag
7. Inpackning i håret minst 1 gång i månaden
8. Använd tandtråd varje dag
8. Gör en ansiktspeeling 4 ggr/mån
9. Kolla alla försäkringsbolag...
10. Simma på badhus 3 ggr/vecka för att hålla dig i form
11. Eller rör åtminståne på dig åtminståne 3h/vecka
12. Dammsug varannan dag
13. Gör dina fysioterapi och strechövningar en gång om dagen
14. Använd alltid solskyddsproducter i håret när du solar
15. Ha alltid med vätskeersättning då du reseutomlands (vad fan är det?)
16. Fyra (!!!) gånger i månaden skall du bara äta frukt och dricka vatten
17. ..........puh...man börjar ju bli stressad....

Om man skulle fullfölja alla dessa regler/"goda råd" så skulle jag träna, stå framför spegeln och tynga diverse stuff in my face, dricka vin å vatten, städa osv osv osv, så skulle jag inte göra något annat. Undrar när människor som sysslar med detta hinner sova och jobba för den delen. Nej hörni, jag skall surfa vidare på nätet, KANSKE gå ut och räfsa lite på gården och sen skall jag lägga mig på soffan och äta godis...de ONYTTIGASTE KOLHYDRATBOMBERNA som finns. Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback