Båt båt båt

...andra i min ålder (förutom Anna å Pia;-) spenderar sina helger genom att umgås med vänner å göra någonting vettigt.  Men då man tänker på det så...vad är VETTIGT??? Är det så vettigt att sitta på krog varje helg? Den här helgen har jag: fixat väldigt mycket på båten både igår och idag, varit till fammo + sett Ulricas nyinredda rum (=inspiration...), hos mommo och fixat med gravstenar, grillat med Pian å Anna + två russlar. Så jag har ju varit riktigt vettig jag, och Arto, Pia å Anna oxå...och Oskar...(har jag hört :-) Och jag har ju fått ganska mycket gjort. Så resten av denna söndag skall gå ut på att äta potatismos och fisk med extremt mycket dill och en enorm sats med godis som efterrätt. Och efter allt detta ätande så skall jag (om jag orkar) vara lite vettig IGEN och göra skatteförslaget lite mer än bara ett förslag...

Och snart har vi ju VAPPEN...då skall jag vara ovettig!

Bild. ilmapallokeskus.fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback