Kallt

har det varit idag. Jag som redan hann bli så glad över att solen hade börjat titta fram och över värmen. Nu blåser det storm ute och är -1 grad.
Idag har jag varit till arbetshälsovården på granskning, man måste göra det då man får fast tjänst. Mitt blodtryck var 90/60 så det är väldigt lågt. Och så hade jag gått ner i vikt :-( men jag tror det beror på att jag varit magsjuk förra veckan. Annars var allting riktigt bra.

I helgen var vi hos pia och såg på Pahat pojat och sedan for vi iväg till Sky. Nästa helg skall jag på "Gerby-träffis" med gamla gerbygänget, skall bli kul att träffas. Har inte sett en del av dem på flera år tror jag, eller så har man bara träffats så där som snabbast typ i butiken eller så. Nu måste jag före helgen försöka att hitta en massa gamla foton som jag kan ta med och en massa kassetter som jag bandat in under den tiden. Föresten så reagerade jag på en grej idag på jobbet...ett av barnen frågade mig vad vi lyssnar på för kassett, jag tänkte upplysa henne om att det faktiskt är en cd men så tänkte jag att skit samma. Men det är ju bara gamla människor som pratar om kassetter...inte barn som är 5 år.
Kassettband
Bild wikipedia.org

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback